3/28/2010

Deja Thoris Sketch. Part 1


THIS f.....g made my day! Will Allred, a collector of ( character ) Deja Thoris art and his lovely wife Stacey, made me a very special gift: a hardcover limited edition of ( only 6 of them Earth and Barsoom included! ) Edgar Rice Burroughs' "A Princess of Mars " with a sketch he got from me! Of course, Expert in Martian Arts Adam Hughes' in it too, How could it be otherwise? The bottom line is, we delivered art to someone who's so appreciative of the talents he wanted to thank us for the good work... Well, That's a helluva great gift you did to us, Will! Thank you so much for coming up with this great idea and granting me with such an honor!

Alors celle-là... Si c'est pas la classe! Un collectioneur de dessins basés sur l'univers créé par Edgar Rice Burroughs - le Papa de Tarzan- est venu me voir à ma table pour m'offrir une édition limitée du roman " Une Princesse de Mars ", mais contenant les sketches que certains artistes ont fait pour lui. Et j'en fait partie! Déja Thoris est un de mes personnages favoris depuis que je l'ai decouverte ( et plus d'une fois, devrais ajouter - ma modestie dusse-t-elle en souffrir... ;) au debut des anées 90. J'ai toujours eu deux énormes raisons de la dessiner avec plaisir. Enfin voilà, quoi... tout ça pour dire que ma representation d'une de leur plus sublime ambassadrice figure a présent dans les chroniques Martiennes...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire